شعر

سلام

 

به یاد اولین شعرم می سرایم

که داستان رنگین کمانی بود بالای خانه ای

زمانی که از طیف هیچ نمی دانستم

و محو در تماشای زیبایی رنگ های آسمان می شدم

زمانی که نمی خواستم رنگین کمان را حفظ کنم

اسم علمی رویش بگذارم

و از منشور ردش کنم

و رنگین کمان برایم رنگین کمان بود

با همان رنگ های آسمانی و زیبایش

و زمانی که می اندیشم

فقط ممکن است بالای خانه ای روی یک تپه

رنگین کمان نقش ببندد

و چه درست می اندیشیدم

...................................................

 

و زمانیکه برای یافتن واژه پراکندن

 سه شب و سه روز فکر کردم

و زمانی که برای شعر سختم نام می نهادم

و شکل می کشیدم

و زمانی که با نگریستن به شعرم

محو در زیبایی اندیشه های پرمغز خویش می شدم

و زمانی که....

یادش بخیر

چه زمانی بود

 

خداحافظ

 

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes