امتحان

سلام

 

امروز اولین روز از آخرین هفته این سال تحصیلی بود و البته شروع یک هفته استثنایی که من فکر می کنم تا به حال در تاریخ این مدرسه سابقه نداشته و نخواهد هم داشت.

می دانید چرا؟ برای این که قرار بر این است که در طول هفته هیچ امتحان کتبی گرفته نشود و نمره پرسش های شفاهی هم منظور نگردد.(عین متن قطع نامه)

هر چند همه معلم ها خود را از این قاعده مستثنا می دونند و بچه ها هم این قدر خرخونند که تازه این هفته را برای یک دوره فشرده قرار داده اند, ولی به هر حال فرصت خوبی برای تنبل هایی مثل من و امثال منه که یک نفس راحتی بکشیم.

...

هر چند من امروز غیرتی شدم و با مهناز قرار گذاشتیم انگیزه درس خوندن هم باشیم.

(این مساله بر می گرده به رابطه دوست ما با "بوی فرند" خر خون تر از خودش که عوض هر کاری انگیزه خر زدن هم دیگه هستن و مثلا وقتی معدلشون بالاتر بشه به هم سور می دن.فکرکن...)

...

به هر حال ممکنه مدتی ننویسم.

چون این روزها نه انگیزه درس خوندن دارم.نه انگیزه کتاب خوندن.نه انگیزه چیزی خوردن و نه حتی زندگی کردن.

فعلا

خداحافظ

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes