آمار

سلام

امروز امتحان خوب بود.البته نمی خوام هر روز بیام و آمار بدم.خیلی اهلش نیستم و آمار گیریم هم خوب نیست.فط می خوام بگم امروز هر چی بچه مدرسه ای دیدم اصلا نشاط نداشت.امتحان همه رو کدر می کنه.

*

این روزها "هنوز در سفرم..." سهراب رو می خونم.و بینش –برای این که صفحه روگم نکنم- یه سکه 5 تومنی می ذارم.خیلی قساوت می خواد.نه؟!

*

وقتی نماز صبحم به روشنی می خوره دیگه لالا بای بای. تا گرگ و میشه من هم کج دار و مریض رفتار میکنم( چون این قدر تنبلم که زورم میاد چراغ رو روشن کنم) ولی وقتی یه کم روشن تر می شه کتابم رو باز می کنم و 1- 2- 3 شروع ... . هر چی باشه تا یه ربع به 6 وقت هست. 

*

امروز توی طالعم خوندم که نوشته بود " با بچه ها مهربان تر باش" سعی خودم رو کردم و ته تهش این بود که به یه بچه ای جا دادم کنار مامانش توی اتوبوس بشینه!!! این یعنی خیلی دیگه نه؟!

نمی دونم چرا این قدر با بچه ها بدم؟ شاید چون بهشون حسودیم می شه که این قدر خوبن...

*

پ.ن: جودی میگه بخش نامه اومده , دیگه معلم های مرد نمی تونن بیان مدارس دخترونه.این خیلی ظلمه. چون ما هر چی معلم خوب داریم( تقریبا) مرده. کوفتتون بشه.( قابل توجه همه آقا پسر های عزیز)

 

خداحافظ                            

 

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes