من

سلام

این روزها احساس می کنم دچار بیماری چند شخصیتی شده ام. استادی که درمورد رشته روان شناسی آمده بود و برایمان حرف می زد, می گفت نباید به آنها بگوییم "دیوانه" بلکه باید بگوییم"دچار بیماری روانی".

فکر می کنم این که من دچار چند شخصیتی هستم را می توانید از توی نوشته هام متوجه بشوید.

بخصوص این روزها کارهای عجیب غریبی می کنم که اصلا با شخصیت مهسای آروم حرف گوش کن محتاط , جور در نمیاد.

مثلا دیروز بی توجه به این که من بدل کار نیستم, سعی کردم روی دیوار راه برم و باعث شد روی کمر بیام پایین و حالا کمرم رگ به رگ شده و خیلی درد می کنه.یا این که مثلا سر کلاس بداخلاق ترین معلممون سوت می زنم یا این که بلند بلند شعر می خونم یا مثلا زیر میز , سر کلاس دقیق ترین معلم دنیا قایق درست می کنم.(آخه من علاقه زیادی به قایق دارم.بعدا عکس چند تا از قایق هایی رو که ساختم براتون می فرستم)  

یا گاهی این قدر مثبت می شم که حاضر نیستم حتی یک ثانیه از کلاس درسهای مربوط به دین و مذهب را(که البته بحثشون توی مدرسه ما خیلی داغه) از دست بدم, یا مثلا می نشینم و ساعت ها سر یه مساله اعتقادی یا سیاسی یا شاید هم اجتماعی با یکی بحث می کنم .

گاهی هم این قدر آروم می شم که اطرافیان(بخصوص شوهر عمم) می گن بابا مهسا تو هم یه چیزی بگو.شما فکر نمی کنید من دچار چند شخصیتی هستم؟!

البته شاید هم بشه این تغییرات فاحش رو تقصیر طالعم و ماهی که توش دنیا اومدم گذاشت.آخه می گن "تیر"ی ها با حالت ماه تغییر شخصیت و گاهی هویت می دهند.

راستی شیما یکی دو روزی ست که وبلاگ زده .خیلی باحاله.بهتون پیشنهاد می کنم حتما بخونید.

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes