همسايه

سلام

الا یا ایها الساقی/بده ما را می باقی

که در جنت نخواهی یافت/کنار اب رکن آباد و گلگشت مصلی را.

به همه جنوبی ها (و البته ایرانی های)گل گلاب که گرمای مردمشون به آب و هوای داغش می چربه.

امروز "مراسم دست بوسی"آقای رئیس جمهور از معلم سال اول ابتداییشون رو دیدین؟من دیدم و از این حسرت خوردم که معلم سال اول ابتدایی من اصلا آدم دوست داشتنی نبود که اگه به یه جایی رسیدم ,هواش رو داشته باشم و به یادش باشم.  

به هر حال این همه سال گذشته و حالا فکر می کنم شاید مجبور بوده این قدر بداخلاق و بدعنق باشه.دوست ندارم در مورد اون حرف بزنم.

صحبت درباره همسایه مون رو که تازه فهمیدم ما یه نقاط مشترکی با هم داریم بیشتر دوست دارم.یعنی فقط یک نقطه مشترک.اون هم این که شب های دیروقت که همه خوابن فقط چراغ اتاق من و اون روشنه.یک لوستر با نور قرمز یا شاید هم پرده قرمز.

من نمی دونم او دختره یا پسر.پیره یا جوون.محصله یا شاغل.مشغول مطالعه ست یا داره چت می کنه....ولی به هر حال ارتباط عمیقی با او احساس می کنم.

و مایلم بالاخره یک روز اطلاعات بالا رو دربارش بفهمم.

امروز کیف و کوک ترم.

فعلا خداحافظ

 

پ.ن:تهدید می کنم که اگر باز هم نظر ندین در این ایستگاه رو تخته کنم. البته اگه اصلا برای کسی مهمه.شاید هم شما عادت دارید هر جا می رید هیچ رد پایی از خودتون نذارین... 

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes