فکر

سلام

مدتی بود که وقت فکر کردن نداشتم.اما حالا سه روز تعطیلی دارم که نمی دونم چه کارش کنم و تصمیم دارم تا می تونم نگاه کنم وفکر کنم. هر چند فکر امتحان بعدی هنوز هم من رو آزار می ده. فکر معلم های عزیز(!) اعصاب خرد کن که مثل اجل معلق بالای سربرگه ات حاضر می شن و می خوان ببینن در چه حالی( حالا کاش جواب درست رو می گفتن) فکر سوال هایی که از طرح روی جلد انتخاب شدن . فکر نگاه های زیر چشمی معلم ها و سقلمه بچه ها.فکر همه چیز های عذاب آور...

ولی به قولی " بی خیل بابا.حالشو ببر.جای منم ول بگرد..."

بزرگی می گفت" اگه نگاهت به آسمون باشه چیزایی  رو می بینی که زمینی ها نمی بینن. زمینی ها هم چیزایی رو می بینن که تو نمی بینی. ولی فرق تو و اونها اینه که تو چیزایی رو میبینی که ارزش دیدن دارن ولی اونها..."

 شاد باشید

خداحافظ

 

 

 
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes