بوي خوش آزادي

سلام

یه سلام داغ داغ داغ بعد از چند هفته سخت و طولانی. بالاخره این امتحان های لعنتی( ببخشید نمی تونم بدون پسوند بگم!) تموم شد و من تونستم یه سری به وبلاگستان بزنم.

در مورد شروع تعطیلات 3 تا نظریه برای ما بچه مدرسه ای ها وجود داره: !. به محض تموم شدن امتحانات 2. به محض تحویل کارنامه 3.اول تیر

من پیرو نظریه دوم هستم. برای همین امروز که کارنامم رو گرفتم احساس آزادی می کنم."آه کجایی؟ ای بوی خوش آزادی..."

البته فکر نکنید حالا می خوام نمره ام رو بهتون بگم چون چنگی به دل نمی زنه و اگر هم چنگی به دل می زد باز هم از سر تواضع(!!!) نمی گفتم.

از این خزعولات بگذریم ,(این کلمه رو دیشب یاد گرفتم) امروز که رفتم یه سری به مدرسه ( یا به قول داییم ویرانه غم) بزنم چند تا عکس از خرابیهاش گرفتم.کی فکر می کنه مدرسه فرهنگ اون هم فرهنگ دخترانه خیابان هاشمی این قدر درب داغون باشه و بنیانش روی یه ستون باشه. اگه یه زلزله 1 ریشتری هم بیاد این همه نخبه مملکت(!!!)می رن زیر گل. خیلی غم انگیزه نهههههه؟؟؟!!!

اینم عکس ها:

خداحافظ

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes