زن.خانم.مادام؟

سلام

 

جودی یه طراح سایته.دیروز داشت بالاخره سایت خودشو به یه سرانجامی میر سوند.وقتی ازم نظر خواست گفتم می تونی عکس خودت رو هم بذاری. با اکراه گفت "نه آخه نمی خوام بدونن دخترم"

با تعجب به او که این قدر مدافع حقوق خانم هاست نگاه کردم.گفت" آخه تو پول دادن اذیتم می کنن"

ناراحت شدم.یاد "جی کی رولینگ" و خیلی از خانم های دیگه افتادم که برای این که خودشونو مطرح کنن و وارد اجتماع بشن به اسم و لقب و چهره و هر چیزمردونه دیگه ای متوسل می شدن و بعد که موفقیتشون تثبیت می شد تازه آدم اصلی خودشو نشون می داد. یه مبارزه دیگه و ...

شاید الان هم با پیش ازین ها خیلی فرق نکرده. سیاه پوست ها تونستن حقشون رو بگیرن ولی ما نه.

من اصلا آدم فمنیستی نیستم.حتی بعضی جاها خیلی هم آنتی فمنیستم. کاری هم به کار کسی ندارم.تا زمانی که یکی بخواد چوب تو کارم کنه.تو جامعه, انتخاب رشته, کار, رفتارها, حرف زدن ها, راه رفتن و حتی چیز خوردن...

ولی من کاری به کار هیچ کی ندارم.اگه نتونم هیچ کدوم از حقوقم رو زنده کنم اما خوردن رو زنده میکنم.هر چه قدر همه کارشناس ها و دکتر ها بگن چای برای خانم ها بده.من باز هم می خورم و شاید هم بیشتر از قبل.

زنده باد چای...

 

پ.ن:خیلی با دمتون گردو می شکنین .نه؟؟؟حالا دیگه یه زن که هیچ چی می تونی 10 تا هم بگیری و هیچ کی بت نمی گه چرا؟ من می گم "غلط های اضافی" تو هر چی می خوای بگو...

 

شاد باشید

خداحافظ 

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes