ورژن جديد

سام علیک

خسته نباشی داش من .خوبی؟خوشی؟سلومتی؟بد خواه مدخواه نداری که بزنم ناکارش کنم؟ایه (همون اگه) مشکلی هس بگو خودمون می دونیم چی جوری راس و ریسش کنیم.

زت زیاد.

...

این جور ادبیات مخصوص خوبه؟حالا این یکی رو ببینید.

...

درود بر شما.روزتون به خیر.اوضاع بر وفق مراد باشد ان شاالله.خانواده گرام چه طورند؟ دعاگو هستیم.امیدوارم در پناه ایزد منان شاد و سربلند باشید.قربان شما.خدانگهدار.

...

این یکی چه طور بود؟

...

hello جیگرم خوبی تو؟ هاو ار یوت چه طوره ؟بر و بچس در چه حالن؟خوشحال شدم گلم.قربانت بای.

...

این یکی دیگه اندش بود.من گاهی اوقات که جو گیر می شم بر طبق ورژن شماره1 حرف می زنم.ورژن شماره 2 رو از دوستم فاطمه یاد گرفتم (جون به جونش کنن ادبیاتیه دیگه)ورژن شماره 3 را هم در مواقع مسخره بازی اجرا می کنم.ولی در حالت عادی مثل الان صحبت می کنم (البته اولی یه چیز دیگه هست ها .آدم رو یاد کامبیز دیرباز در فیلمهای مختلفش می اندازه) ولی به هر حا ل فکر می کنم همون ورژن قبلیم مناسب تر بود.

پس فعلا

خداحافظ

پ.ن: اینم فایل صوتی این پست :D

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes