سلام

سلام

سال نو مبارک

یک دنیا معذرت که این قدر دیر شد.چون بعد از برگشت تا یه مدت کیس نداشتیم .بعد هم یک عالم کار ریخت سرم.

به هر حال همه چی خیلی زود گذشت و من که هیچ چی از تعطیلات نفهمیدم , ولی امیدوارم برای شما این جوری نبوده باشه.

من از دار دنیا یک عالم فامیل نازنین دارم که از قضا امسال تقریبا همگی از نظر عیدی ترکاندند(!)

و ما به هر کی می رسیدیم می گفتیم : شما هم........؟

این باعث شد عید یک مقدار شیرین تر هم بشه.!!!

ما در تعطیلات به سمت شیراز اون طرفها رفتیم و احساس کردیم:وای خدای من.زندگی چه شیرین می شود... و من و بابا حسابی هوایی شدیم بریم اونجا ولی مامان و شیما 100% مخالفند...

بخصوص وقتی رسیدیم تهران و به ترافیک خفن ناک (!) مسابقه و هوای عذاب آورش برخوردیم من مدام به این فکر می کردم که من بالاخره اینجا رو ول می کنم.

بگذریم...

لطفا نظر بدین و از خاطرات خوبتون بگین.چون من عاشق خاطرات خوبم

خداحافظُ

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes