اين جوري

سنام

شیما همیشه دوست دارد به جای سلام بگه سنام.(شیما خواهرمه)من هم به یاد اون امروز به جای سلام ,سنام کردم.چند روزیه همین طور بی دلیل از هم دلخور می شیم و من این جوری دوست ندارم.

چند وقتی بود حس و حال پست زدن نداشتم.اصلا از همه جهت تعطیل بودم.اما دیشب ییهو(!) متحول شدم .اتاقم رو تمیز کردم و یه تفأل زدم.خیلی آرومم کرد.چند وقتی بود با زمین و زمان قهر بودم.(بخصوص شیما و دوستم مهناز)

اینجوری بهتره.همه چی خیلی قشنگ تره.انگار همه چی رنگی شده و قبلا سیاه سفید بوده.

حالا دیگه می تونم با خیال راحت لم یدم به پشتی تختم و چای داغ بخورم و کتاب مورد علاقم رو بخونم و بدون وجدان درد از این که درسهام مونده کیف دنیا روبکنم.

همیشه این جوری رو خیلی بیشتر دوست داشتم.این جوری خیلی بهتر و شیرین تر بود.

خوش باشید

خداحافظ

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes