باز هم اول مهر

سلام

 

فردا مدرسه ها باز می شه.مثل همه سال های دیگه. مثل همه اول مهرهای دیگه.و من...

نمی دونم.بعضی سال ها اضطراب دارم, بعضی سال ها ناراحتم, بعضی سال ها بی خوابی می زنه به سرم ... ولی یادم نمیاد هیچ وقت خوشحال بوده باشم.حتی از دیدن دوستام.

شاید به قول آقای مصفا( دبیر ریاضیمون) این تب نیمکته که همه رو می گیره, حتی دانشجوی دکترا رو...

امسال سعی کردم هر وقت فکر یک شنبه و اول مهر زد به سرم از خودم دورش کنم. موفق هم شدم اما بالاخره خود یک شنبه رسید و نمی دونم این یکی رو چه جوری از خودم دورش کنم...

اگه شما تموم کردین , پس احتمالا با من همدردی می کنین و اگر هم تموم نکردین شاید درد دلتون رو تازه کردم.

بعضی ها این شب آخری رو تا صبح فیلم می بینن, بعضی ها وب گردی می کنن , بعضی ها چت, بعضی ها هم با دوستاشون می رن ول گردی...

شاید بعضی ها هم خوشحال باشن. چون قراره دوستای سرراه مدرسه شون(!!!) رو بعد از سه ماه ببینن...

به هر حال

شاد باشید

خداحافظ

 

 

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes