درس

سلام

 

چند روز پیش داشتم فیلم "گاهی خوشی گاهی غم" رو می دیدم و شبش هم فیلم "میوه ممنوعه"را.وقتی فیلم تموم شد ییهو یه چیزی ذهنم رو به خودش مشغول کرد و اون این بود که چرا و واقعا چرا من به "راهول" حق می دهم و به "غزاله"نه؟؟؟؟؟!!!!!...

(محض اطلاعتون بگم که داستان این دو تا فیلم تقریبا تو یه مایه است.البته فقط در بخش ازدواج بچه ها و سرکشی از پدر و مادر هاشون)

خیلی فکر کردم و هنوز هم به هیچ نتیجه ای نرسیدم....

خداحافظ

پ.ن: یه معلم داشتیم که می گفت "باید آنتن هاتون قوی باشه و از همه چی درس بگیرین.اگه این جوری بشین از توی هورا گفتن های تماشاگرای تیم فوتبال می تونین صدای یاحسین رو بشنوین.گویا یکی از نزدیکانشون شنیده بود.من هم دارم سعی می کنم از همه چی درس بگیرم.حتی از یه فیلم هندی...

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes