ميني مال نويسي

 

سلام

چند روزی بود داشتم به مینی مال نویسی فکر می کردم و تقریبا به این نتیجه رسیدم که انگار نمی چسبه یا آدم سیر نمیشه. مثل اون شکلات های مربعی شکل کوچیک (فکر کنم) آیدین که به قول جودی یکیش نمی چسبه باید چند تا خورد تا طعمش رو متوجه بشی. مینی مال نویسی هم یه چیزی مثل اونه. تا بخوای بفهمی چی میگه تموم می شه.شاید هم آدم مجبور بشه چند تا بنویسه تا طعمش رو بفهمه.ولی بعد به دو تا دلیل خیلی(!!!) مهم به این نتیجه رسیدم که شاید توی قالب بعدی (که فکر کنم وقتی موهام مثل دندونام سفید شه جودی تکمیلش کنه) مینی مال بنویسم. به دو دلیل:1) سال آینده این قدر سرم شلوغه که شاید فرصت همون هم نداشته باشم

2) فکر نکنم هیچ وقت بگن فلانی یه ماکسی مال نویس(!) معروفه. ولی مینی مال نویس رو می گن.می بینین دارم به فکر شهرت می افتم. اون هم من که ته تهش یه نفر میاد به ایستگاهم سر می زنه.

به هر حال

شاد باشید

خداحافظ

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes